تبلیغات
مجله اینترنتی جوان آنلاین - کم خوابی ، سطح تستوسترون را کاهش میدهد!

سطح تستوسترون توسط تنوعی از گزینه‌ها در شیوه زندگی، از جمله عادات خواب تحت تاثیر قرار می گیرد به گزارش محققان عادات کم خوابی می تواند سطح تستوسترون را تا 40 درصد کاهش دهد. برای رفع این مشکل، از خوردن یا نوشیدن چیزی در حدود دو ساعت قبل از خواب خودداری کنید.

این می تواند به جلوگیری از سوزش سر دل و یا نیاز به ادرار کردن در نیمه شب کمک کند. محل خوابی راحت با دمای معتدل انتخاب کنید. میزان چربی را که روزانه در مواد غذایی مصرف می کنید کاهش دهید.

اسیدهای چرب موجود در غذاهایی مانند سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر با سلول‌هایی که هورمون تستوسترون را ایجاد می‌کنند تداخل یافته و کاهش قابل توجهی را در سطح تستسترون سبب می‌شوند. در مقابل مصرف گوشت بدون چربی و غذاهای پخته سطح تستوسترون را افزایش می‌دهند.

ترجمه : الهام سنجرانی

نویسنده: رز اریکسون(Rose Erickson)


دیدگاه ها()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.